Because We Care
O MedCare
Izstopamo po naprednih in inovativnih pristopih pri trženju zdravstvenih in farmacevtskih produktov.
Vzpostavljamo konstruktivne dialoge, podprte s profesionalno komunikacijo. Sogovornika znamo poslušati in ga slišati. Obenem pa spoštujemo čas, ki nam ga le ta nameni.
Naši uspehi temeljijo na kvalitetnih ter zaupanja vrednih partnerskih odnosih z našimi naročniki na eni strani ter profesionalnih pristopih in odnosih z zdravniki in farmacevti na drugi. Naše storitve dodajajo vrednost poslu in produktom naših naročnikov.
Because
We
Care
Naše vodstvo
Maja Lah
ustanoviteljica in direktorica
Maja ima 20 let izkušenj v farmacevtski in zdravstveni industriji. Še kot študentka je pričela s spoznavanjem marketinga in prodaje v nemškem podjetju za svetovno znano medicinsko kozmetiko. Prav ta izkušnja jo je pripeljala do dejstva, da se po končanem univerzitetnem študiju s pedagoške smeri usmeri v marketing in prodajo. 10 let je bila zaposlena v mednarodni farmacevtski korporaciji s fokusom na prodaji in marketingu OTC in OHC proizvodov v Adriatic regiji. Svoje izkušnje je kasneje nadgrajevala v farmacevtskem podjetju s sedežem v Belgiji, kot Regionalni produktni vodja z odgovornostjo za celotno Adriatic regijo in Bolgarijo, s poudarkom na lansiranju novih proizvodov, pozicioniranju obstoječih ter vodenju ekipe marketinga. Želja po neodvisnosti jo je kasneje pripeljala do odločitve, da skupaj s poslovno partnerko ustanovi podjetje, ki združuje vse dosedanje izkušnje in želje, ki so se rojevale na njeni poslovni poti. Leta 2016 se je rodilo podjetje MedCare, ki temelji predvsem na srčnosti in profesionalnosti.
Mag. Katarina Pucelj
ustanoviteljica in direktorica
Katarina ima 15 let izkušenj iz marketinškega raziskovanja in svetovanja na regionalni/ mednarodni ravni, predvsem z naročniki iz zdravstvene in FMCG industrije. Več kot 10 let je bila zaposlena v največjem slovenskem raziskovalnem podjetju za trženjske raziskave, kot vodja ključnih naročnikov. Odgovorna je bila za izvedbo najzahtevnejših slovenskih in mednarodnih projektov v segmentih B2B in B2C na Adriatic regiji. Bogate izkušnje pa ima tudi pri upravljanju in pozicioniranju blagovnih znamk na podlagi kvantitativnih in kvalitativnih raziskav. Svoje kompetence je nadgrajevala v mednarodni raziskovalni korporaciji za FMCG področje, kjer ji je bila zaupano vodenje ekipe, ki se je ukvarjala s ključnimi naročniki. Marketinške in prodajne vodje teh naročnikov je usmerjala skozi zapletene procese ustreznega lansiranja in pozicioniranja njihovih produktov, analizirala je njihove dobre prakse, izboljševala slabe ter analizirala konkurenco. Kasneje se je skupaj s poslovno partnerko odločila za samostojno pot in združila dosedanje izkušnje v podjetju MedCare, ki je osnovano na visoki stopnji profesionalnosti in kvaliteti.